středa 31. července 2013

Moje nejpoužívanější balzámky na rty

Co se mě týče,  na ven, do práce nebo na nákupy jsem spíše rtěnkový typ. K výrazným očím nosím někdy místo rtěnky jen lehký lesk. Ale doma či, když jsem jinak bez make-upu se prostě neobejdu bez nějakých mazadel či balzámů na rty. Já zkrátka na té puse musím pořád něco mít....


Mám jich celkem slušnou sbírku, ale docela pravidelně je ztrácím, někde je nechávám, anebo mi na ně chodí Adélka. Vyfotila jsem ty mé aktuálně nejmilejší a nejpoužívanější, které jsem zatím nepoztrácela.

Oblíbenější jsou tedy u mě balzámy v rtěnkovém provedení, přiznám se, že docela nerada sahám do krabiček s přípravkem na rty prstem, výjimku jsem nyní udělala po dlouhé době s Figs and Rouge balzámem.



1. Love lips od Dermacolu, která blogerka ho nemá? :-)
Používám ho v odstínu 05 Amor s višňovou vůní. Příjemně lehce barví, hezky voní a má takovou milou jakoby nechemickou konzistenci. Hydratuje úplně báječně. Chtělo by se říci, že 79,- za balzám na rty je hodně peněz. Ale tady nelituji, protože mi slouží každý den a opravdu malinko ubývá. Navíc ten tvar srdíčka je prostě holčičí a to se mi líbí. 

2. Sweet wonderland čokoládový balzám Balea
Tenhle čokoládový balzámek jsem původně kupovala pro Adélku. Přijde mi hodně takový dětský, ta čokoládová vůně je moc i na mě, coby velkou milovnici čokošky. S hydratací je to tady ale slabší, nějaký film na rtech udělá, ale dlouho nevydrží.  Přesto, že má hnědou barvu, tak rty celkem nijak nezabarvuje. Což jsem ráda, z hnědých rtů jsem naštěstí už vyrostla před mnoha lety. Používám jej sice dost často, ale je asi mým nejmenším favoritem, a kdyby se náhodou ztratil, moc hledat ho asi nebudu :-)
cena cca 30,- 

3. Klasický růžový jelení lůj (pomáda na rty) Astrid
Tak toto je naprostá klasika. Kupuji si tyhle jelení loje už roky, vždycky mi udělají skvělou službu. Takhle malinká velikost sice není s točícím mechanismem, takže se tyčinka nechá schovat a má pak sklon se třeba lámat při nešetrné manipulaci, ale tak za těch pár kaček ( stávají cca do 15,-) se to dá případně oželet. Velmi dobře se stará o suché a popraskané rty a já jej s oblibou používám na noc v silnější vrstvě. 
Vydrží až neskutečně dlouho, prakticky vůbec neubývá . Díky své konzistenci a neutrální vůni se dá používat buď na rty, nebo s ním mažu nos, když  mívám odřený při rýmě. 

4. Dr. Balm od Miss sporty
Jde o poměrně dost barvící balzámek. Který má příjemnou ovocnou vůni. V porovnání s Love lips, ale tam cítím takový chemický dojezd, ani na chuť mi není zdaleka tolik příjemný. Respektive, měla jsem ho moc ráda, dokud se mi do ruky nedostal právě Love lips. Teď Dr. Balm bohužel stojí na druhé koleji. Ale není špatný vůbec ne, jen mám teď jiného favorita :-)
cena byla tuším kolem 50,- 



5. velkým oblíbencem poslední doby se pro mě stal balzámek Figs and rouge

Tento nádherný plechový kalíšek byl součástí červnového Ladyboxu. Mátová vůně je má oblíbená, lehce hrudkovitá konzistence mi pranic nevadí, na rtech se teplem ihned rozpustí a zanechá příjemnou hydrataci s mátovou vůni. Krása. Tady jsem i ochotná porušit svou obvyklou zásadu, nesahat prstem do mazadel na rty....
Běžná cena kolem 150,-. Což je pro mě za balzám na rty fakt pecka, takže bych jej asi nekoupila, možná jako dárek. Ale dost možná, že se mi po vypotřebování po něm bude tolik stýskat, že to prostě za něj dám. 


Jak pečujete o své rty?

2 komentáře:

  1. Je ten srdíčkovej celej srdíčkovej nebo jenom nahoře a pak to přechází v klasickej "váleček"? .)

    OdpovědětVymazat
  2. nee, je srdíčkovej po celé délce, a je to moc hezký :-)

    OdpovědětVymazat