pondělí 8. července 2013

50 odstínů růžové





Tak se zase hlásím po návratu z dovolené, kterou jsem trávila na Vranovské přehradě a byla krásná, ale krátká, jak to tak bývá. Měla jsem trošku internetově abstinenční příznaky a docela jsem se těšila už na pořádné připojení. 

Můj dnešní článek je věnován růžové barvě a mém vztahu k ní. Tak nějak od puberty jsem měla jakousi růžovou averzi. Připadala mi to taková nanynkovská barva pro slečinky fiflenky a vyhýbala jsem se jí obloukem. 

Když jsem v těhotenství zjistila, že budeme mít holčičku, pořád jsem růžovou ignorovala a zarytě kupovala žluté, zelené, bílé a béžové oblečky. Hrozně mi vadil ten zažitý stereotyp, že holčičky musejí být v růžové. 

A pak najednou, tak nějak plíživě přišel zvrat. Zjistila jsem, že růžová holkám fakt sluší a takhle si takhle barva našla svou cestu do mého života, šatníku, nehtů a makeupu. 

Jsou lidé :-)... ahoj Kamush, kteří dokonce tvrdí, že jsem růžovou dočista posedlá. A já říkám ANO!!! Je to tak, žiju v růžovém světě. Jako ilustraci přikládám fotku, kterou jsem pořídila právě na dovolené, jako takový extrakt z mého dovolenkového zavazadla, co vše PINK jsem s sebou měla. 

Zleva jsou to stíny Maybelline color tattoo Pink gold, které jsou prostě super a budou mít brzy u mě vlastní článek. 

Dál nezbytný deodorant. Deodoranty/antiperspiranty jsou moje parketa, miluju je, nedám bez nich ani ránu a jsem na ně celkem náročná. Tento je od Fa Sport double power a byla to taková náhodná koupě za pár kaček v akci, nic jsem od něj nečekala, ale funguje opravdu jako hodinky a ještě mě nenechal ve štychu. Tedy výrobce avizuje 72 hodin svěžesti, tak to jako pardon, to zas rozhodně ne :-) ale drží pěkně. 

Ústní voda z DM minibalení Dontodent Med Care, většinou je mají u kasy. Ústní vody jsou mou další úchylkou, stejně jako deodoranty. Tohle minibalení na cestu bylo super, ale po dovolené bylo fuč, takže na cesty ideální. 

EDT Scentini Plum Twist od Avonu. Je možná spíš fialová než růžová, ale je to už zkrátka taková kategorie barev. Jinak koupila jsem ji z čiré hamižnosti, protože byla za super cenu, voní příjemně, i docela vydrží, ale není to žádná má voňavá láska. Znovu se k ní vracet jistě nebudu.

Moje balerínky růžové mašličkové nejmilovanější. Příjemně se nosí, nikde netlačí, nesjíždí  a vypadají na noze prostě úžasně, nejraději bych v nich i spala :-). Ale nespím, spávám v růžové noční košilce na ramínka s myšákem, která se hrozně líbí mojí dceři. Vypadám v ní ještě mladší než normálně, bohužel v noci to málokdo ocení :-). 

Lak na nehty u nohou z limitky od Essence nosívám na rukou a vypadá báječně. 

A konečně můj zamilovaný chytrý telefon v růžovém kabátku. Vždycky jsem tvrdila, že smartphony jsou k ničemu, že potřebuju telefon na volání, smsky a konec, ale není tomu tak. Tenhle není k ničemu, je ke všemu a ještě ke všemu je růžový. Takže prostě parádní. 


Mám spoustu dalších růžovek, které jsem nevyfotila, jako kartáček na zuby Curaprox, mezizubní kartáčky, zvýrazňovač a růžovými papírky polepený počítač. Taky občas nosím růžové brýle :-).


Jak to máte s růžovou? Milujete ji, nebo nenávidíte? 
 

2 komentáře: