pátek 2. srpna 2013

Co nosím v kabelce? TAG

Tak dnes jsem se pokusila dát dohromady TAG o tom, co nosím v mé kabelce.




Nooooo, občas bych to nepřála nikomu vidět, protože kromě těch vyfocených věcí tam mívám papírky od bonbónů, obal od žvýkačky, cvaknutou jízdenku a ještě fůru dalších věcí, které byste asi ani zkoumat nechtěli :-)
Ale vzhledem k tomu, že mám kabelku od včerejška novou, letní, růžovou, panuje tam ještě krásný pořádek. Řekla jsem si, kdy jindy, když ne dnes? :-)



Peněženka - tak bez té se dneska nedá chodit asi nikam :-). Upřednostňuji tyhle podlouhlé jakoby kasírky, protože jednak mají hodně kapsiček a taky nerada přehýbám bankovky. Důvod sama nevím, ale prostě se cítím líp, když jsou papírové peníze hezky narovno, naležato, nepřeložené....



Vstupka - z  kabelkových věcí naprostá nutnost. Kam jinam bych každý den chodila, když ne do práce? Takže ji s sebou tahám non-stop. Aaaale taky ji občas zapomenu a pak otravuju svoje kolegy již legendární prosbou: "Můžu si půjčit kartičku." :-)


Kosmetická taštička - kapitola sama pro sebe. Mám ji prakticky vždy, až na vzácné výjimky,  Snažím se její obsah redukovat jak to jen jde, ale upřímně nejde to moc dobře. Brzy bude mít svůj vlastní TAG.


Hygienický trojlístek - papírové kapesníčky, vlhčené kapesníčky a desinfekce na ruce. Tak bez toho vážně ani ránu. Dříve jsem desinfekci nenosila, ale když jeden vidí, jaký usmolení, upatlaní a upocení jedinci se drží v tramvaji stejné tyče.... Tak je to zkrátka nezbytnost! Tahle super příjemná voňavá desinfekce je z dětské DM řady a mám ji moc ráda. Vlhčené kapesníčky Frotto mám z Lidlu a tyhle jsou vážně skvělé protože mají takovou svěží mentolovou vůni. Bezva na léto a opravdu hezky osvěží. 


Knížka! - další věc bez které nechodím skoro nikam. Hodně času trávím ve vlaku a tak mi čtení krásně zpříjemní a obohatí cestu. Čtu ledasco od zamilovaných knížek, fantasy,  až po severské detektivky. Teď mám rozečtenou na doporučení tuhle báječnou českou knížku, kterou bych jinak určitě minula bez povšimnutí. Žítkovské bohyně mi ale naprosto káply do noty a do vkusu a vyprávění o magii, rodině, závisti a podlosti mě dočista uchvátilo. 


Telefon - věrný přítel, moje spojení se světem, s internetem a Facebookem. Když nevím co bych už roupama dělala a výjimečně s sebou nemám knížku, tak ve vlaku surfuju nebo hraju Poa. Jojo, já vím, že jsem na to už velká, ale nemůžu si pomoci :-)


Diář  tento byl jako dárek k Apetitu - diáře miluju a každý nový rok do nich jdu naplno s předsevzetím, že si budu všechno psát a už na nic nezapomenu. Většinou ale zapomínám diář doma a nepíšu si skoro nic a tak je většinou i v prosinci skoro jako nový :-). Škoda, že ho nemůžu nechat na příští rok. 




Látková taška Envirosax - skvělý skládací, resp. smotávací pomocník, který mě zachrání při každém nákupu. Nerada kupuju igelitky, jednak je to hrozné neekologické plýtvání a hlavně mi nesluší :-)





A co je ve vaší kabelce? 




Žádné komentáře:

Okomentovat