úterý 23. července 2013

Jaký makeup jsem si vzala na runnig sushi?



Dneska jsme konečně využili poukázku na Runnig sushi do Palladia
Huráááá,  poukázka se nám sushila doma tak dlouho, že už jsem měla obavu o její platnost, tak jsme se dneska pochlapili a vyrazili. Byla to paráda, nacpaná jsem k prasknutí.... Ale můj make-up překvapivě vydržel celý dnešní horký den i japonské obžerství a takže fotím. 



Při dnešním barevném dni jsem zvolila žlutorůžové stíny z mé velké No name rozkládací paletky od Ježíška. Žlutá do vnitřního koutku, růžová na víčko a do ohybu a vnějšího koutku tmavší sytější růžová skoro do fialova. Stejnou tmavší růžovou barvou i lehkou linku pod spodní řasy.


Na obličej jsem dala nový skvělý dlouho očekávaný Anew BB krém od Avonu, ten je prostě pecka, nedá se nic dělat. Komu čest tomu čest. Kryje, ale nedělá efekt masky, má senzační konzistenci, dlouho vydrží a prostě no... bájo.

Zafixovat mým oblíbeným Astor Anti Shine transparentním pudrem. Už ho mám tak úplně na dně, že se strašně špatně fotí... ale určitě o něm napíšu v některém příštím "na dně" něco více. 

Jako rozjasňovač na lícní kosti a vlastně i jako báze mi posloužila oblíbená růžová Color Tatto.

Na líčka tvářenku Avon Color trend, je v takové broskvové až skoro cihlové barvě s názvem Cheeky a musí nutně slušet snad každému :-)



Řasenka Essence Get Big Lashes, která má bezvadnej kartáček a určitě o ní brzy napíšu. 

Protože oči mi přišly hodně barevné, rty jsem jen naleskovala. A to leskem od Essence Glossy lipbalm Sweet strawberry, v takové malé roztomilé tubičcce. 

Jo, zapomněla jsem vyfotit Essence hnědou tužku na obočí, ale to jsem tentokrát trošku odflákla, veliká ostuda, takže budeme dělat, že obočí jakoby nic :-) 







2 komentáře:

  1. Ty máš novou řasenkůůůůůůů!!

    OdpovědětVymazat
  2. mám, kartáček má super skvělej, ale mohla by víc malovat, přijde mi, že ta samotná řasenka je taková jakoby slabší, řidší, nebo jak to nazvat. Zatím dělám pokusy, zkouším ji skladovat nastojato, naležato a čekám, jestli to nějak pomůže.

    OdpovědětVymazat