středa 19. června 2013

Fur effect nails - aneb chlupaté/sametové nehty od Essence


Tento týden mě zaujala v drogerkách nová limitka od Essence s titulem Guerilla gardening. Nabízí mj. tvářenky, oční stíny v zajímavých odtínech od světle šedé po svěže zelenou, dvě barvy řasenek na obočí (na ty mám ještě zálusk) a krásné laky na nehty. Co jsem si ale já tentokrát odnesla domů je Nail effect powder v růžovém odstínu a štěteček. Jedná se o takový vláknitý pudr, který se přichytí na nehty a vytvoří tzv. mechový efekt. Pustila jsem se tedy do výroby těchto zajímavých nehtů. A jak to dopadlo?  




Byla to veliká zábava :-). použila jsem lak od Essence v krásné lila barvě jako podklad a postupovala v zásadě dle návodu. Pouze s tím rozdílem, že prášek se má dle obrázkového návodu na krabičcce, nasypat na vlhký čerstvě nalakovaný nehet. Tak to by tedy nešlo. Sypalo se to z té dozičky tak maličko a jemně, že jsem nakonec přikročila k tomu, vysypat přiměřenou hromádku na papír a vlhký nehet do toho obtisknout. 


Nechala jsem zaschnout a přebytky jsem zlehka ometla zmíněným štětečkem (resp. ometání se zhostila moje Adélka, kterou tahle činnost moc a moc bavila). Černé čáry na hřebetu ruky si nevšímejte, to je zapomenuté testování gelových linek Essence, na které můžete čekat recenzi co nevidět :-)


Aaaaaaa hotovo, takhle to vypadá! Tradáááá, chlupaté nehty! A je to tedy největší úlet, co jsem kdy na rukou měla. Bohužel mi pudr na místě moc dlouho nevydržel, jedno opláchnutí nádobí a sprcha a bylo po parádě....Skoro bych řekla, že mi opelichaly nehty, kdyby to neznělo tak divně... Nevadí, tahle záležitost je opravdu hodně výstřední a není to nic pro mě. Každopádně na nějakou párty si je umím velmi dobře představit, jako takový výstřelek. Na běžné nošení rozhodně ne :-)


Pudr stál 54,90 a štěteček také. 
Štěteček slibuje i jiné efektové využití, měly by se s ním dle etikety dát dělat například podélné proužky různých barev laků... Tak uvidíme, určitě se ještě ke slovu dostane. 



 Mechové/sametové/zkrátka a dobře chlupaté nehty.... Jak se vám líbí?



Žádné komentáře:

Okomentovat