úterý 16. července 2013

"Jsem na dně" za červen




Přináším opět svou skromnou sbírku prázdných obalů za měsíc červen. Jsem zase hrozně ve skluzu, kvůli dovolené, takže se omlouvám, že je to v půli měsíce, snad to bude příště lepší.

Tentokrát jsem hodně dodělala Baleu, některé mě mrzí a bude se mi po nich stýskat, po jiných vůbec.

Zleva tu mám sprchový gel Balea Hawai s ananasem. Tento gel z limitky jsem dostala, sama bych ho asi v regálu minula bez povšimnutí. Ale jsem za něj moc ráda, byla to veliká láska. Voní krásně po ananasu a kokosovém ořechu, vážně vážně jsem se cítila jakobych se sprchovala v Piňa coladě. Rozhodně ANO, pořídila bych jej znovu.

Dál jsem dopotřebovala regenerační šampon od Schwarzkopf Gliss kur Oil nutritive. Koupila jsem ho vyloženě jen a pouze proto, že hezky voněl.  Žádné velké zázraky,  co se týče ochrany proti třepení, jak výrobce slibuje, jsem sice nepozorovala. Zachází se s ním však příjemně, hodně pění a má opravdu takovou jakoby luxusní vůni, která vydrží poměrně dlouho na vlasech. Což pro mě je trochu bohužel nevýhoda, protože mám tu hlavu fakt hodně citlivou a tohle je jeden z produktů, po kterých se můžu uškrábat. Znovu NEkoupím, ale tam je prostě chyba na mém přijímači, že si kupuju převoněné produkty, když vím co mě s nimi čeká.

Další Balea výrobek je kondicioner s vůní fíků. Já vím, že jsem  o pár řádků výše říkala o nesnášenlivosti voňavých věcí na vlasy. Pro kondiše to ale neplatí, aplikuju je pouze do délek, tak cca na posledních 20-25 cm vlasů, takže ty mi naštěstí žádnou neplechu nedělají. Tento fíkovo-perlový kondicionér mi docela sednul. Příjemně voní, vlasy uhlazuje, ale nezatěžuje. Určitě bych si ho pořídila, stál pár korun a rozhodně za ty peníze odvedl slušnou práci. Ale jak se tak znám, spíše pořídím nějakou novou jinou vůni. Nebýt ale té mé touhy zkoušet stále nově věci, ANO klidně bych u něj nějakou dobu zůstala.

Balea deodorant Kokos a Tiaré, tak toto je ale velikej úlet. Tady jsem šlápla skutečně hodně vedle. Nejenže ten kokos je tak neuvěřitelně syntetické vůně. Ale tento sprej neuvěřitelně silně stříká, mám pocit, že jestli mě to přímo neporazí, tak mi nejméně vyvrtá otvor do podpaží. Takže tady skutečně opatrně, chce to aplikovat hodně z dálky, ale to si zase umělým kokosovým aroma zaplavíte celý byt. Co musím uznat, je že na deo má až podezřele dlouhou výdrž, asi se tím tlakem opravdu dostane až kdovíkam hluboko do pórů :-)
NENE, příště už rozhodně nepořídím.

Miss Sporty tekuté linky. U nás doma se pro ně, resp. štětečkový aplikátor vžil manželův trefný výraz "tříchlupák" :-). Samotné linky mohu docela pochválit, malují hezky, drží, kryjou, ale neuvěřitelně dlouho schnou. Takže po nalíčení si můžete se zavřenýma očima ještě popřemýšlet, co s načatým dopolednem.
Ale štěteček mi tedy nesedl. Je hodně měkký a přesné pevné linky s ním lze docílit jen velice těžko a za opravdu příhodné hvězdné konstelace. Maluje velmi velmi tence, takže by se třeba hodil na drobné korekce, nebo domalování "ocásku" linek.  Znovu NEkoupím, nyní funguju na gelových linkách a s těmi jsem naprosto spokojena.



Řasenka Avon SuperExtend Extreme. Moc příjemná řasenka v optimisticky žlutém obalu. Byl to můj velmi oblíbený kousek, dokonce už i ten nápis, mám tak ochytaný, že šel stěží přečíst. Takže zblízka fotím jen kartáček. Ten je z mého pohledu naprosto perfektní. Všechny ty zohýbané, široké a pak zúžené, šišaté a placaté kartáčky mě většinou zklamaly. Tahle obyčejná klasika mi řasy opravdu krásně nadzvedla, natočila, ale neslepila. Takže ANO, znovu do ní určitě půjdu. 



Jaký je váš názor na tyto produkty? Znáte je a máte s nimi zkušenost? 



2 komentáře:

  1. tuto řasenku jsem měla také a byla jsem s ní moc spokojená

    na svém blogu jsem psala recenzi, tak pokud chceš, můžeš se mrknout

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat