čtvrtek 25. července 2013

Moje největší youtube oblíbenkyně!


Sledování šikovných, talentovaných a krásných holek youtuberek opravdu zbožňuji. Díky tomu, že videa jsou většinou krátká, tak to i celkem stíhám, narozdíl od sledování filmů, které jsou mi teď už nějakou dobu skoro úplně časově nedostupné. Stíhám seriály, protože stopáž 20-40 minut je pro mě ideální (o seriálech zase někdy příště) a pak ty tutoriály. Na tom ujíždím hodně, to tedy musím přiznat. Televizi bych klidně oželela, ale internetová videa... to vůbec, to je prostě moje láska, kratochvíle, inspirace, rozptýlení a v neposlední řadě žrout času :-)  tak ať!

Koho sleduji s nadšením, obdivem a zelená závistí? :-)

Lisa Eldridge, většina z vás ji možná už zná.



Lisa je britská vizážistka s obrovskou kupou zkušeností. Líčí filmové hvězdy a dělá to prostě skvěle. Její návody obnášejí překrásné líčení pro všemožné příležitosti. Takový návod, po kterém sáhnete, když nevíte jak na kouřové oči nebo perfektní červené rty. Lisa má milý skromný projev a prostě neodolatelnou britskou angličtinu. Je to jednoduše jedna z mých velkých favoritek

Z úplně jiného soudku je Charis



Srší energií, barvami a je to živel jak se patří. V jejím repertoáru najdete skvělé návody na líčení a vlasy ve stylu pirátky, víly, Sněhurky, nebo třeba Minnie. Tento návod mimochodem vyzkouším, až budu pořádat oslavu narozenin své dcery. Už se hrozně těším jaká budu Minnie hostitelka.  Charis je mladá, krásná, její videa mají nápad a vtip, je to smršť se na ni koukat. 

Zase trochu jiná je Alison


Není tak výřečná a živelná jako Charis, ani nemá Lisiny roky zkušeností. Ale líčí jí to, o tom prostě žádná. Pokud hledáte inspiraci na dokonalý oční make-up, který je málokdy k vidění, určitě jí věnujte pozornost. Co dokáže s očními stíny, to je pro mě neuvěřitelné. Klobouk dolů!



V případě, že nevím, co s vlasy, hledám inspiraci na něco netradičního, nového a elegantního. Klikám na LuxyHair.


Vlasové návody jsou překrásné, nositelné a velmi ženské. Hrozně hezky se na ně kouká, jsou to krásné holky, tuším sestry, které tvoří tyto nádherné účesy, krok za krokem.



Další z mých oblíbených a první česká beauty youtuberka, kterou jsem zaregistrovala je Petra
Musím se přiznat, že díky tomu, jak jsem byla zmlsaná zahraničními videi, tak mi trvalo trošku déle, než jsem Pétě přišla na chuť. Ale postupně jsem si ji zamilovala, jak díky líčení, tak i její "kecací videa". Petra je milá, veselá a optimistická a ..... no jednoduše normální. Mluví jako kamarádka, nebo holka odvedle a to je pro mě příjemné.  Nebojí se výrazných barev, ani nenápadného denního líčení. Často a ráda pracuje s běžně dostupnou drogerkovou kosmetikou, což je mi moc sympatické. 


Sleduji ještě několik dalších beauty kanálů, o těch třeba zase příště :-)



Kdo inspiruje vás? Shodneme se na některé youtuberce? 







2 komentáře:

  1. A co Michelle a Promise? :-O Ty jsou u mě s Charis na špici :)

    OdpovědětVymazat
  2. no to víš, že jo, u mě taky, ale je pravda, že je poslední dobou trochu zanedbávám :-). Zřejmě musím spáchat článek oblíbené youtuberky Nr. 2 :-)

    OdpovědětVymazat