pondělí 29. července 2013

Líčení dozlatova na sobotní párty


Na víkendovou párty, kterou Kamush pořádala ve Žlutých lázních, jsem se hrozně těšila. Byl to ale pro mě trochu oříšek, protože zadání znělo "Mezinárodní konference" a měla jsem si tudíž zvolit nějaký převlek, který by charakterizoval některou zemi. Původní idea byla Socha svobody, měla jsem už krásně vymyšlenou korunu a vůbec, ale bohužel nemám dostatek šedého oblečení, resp. sukni nebo šedé šaty. Další eventualitou byla hawaianka, to jsem taky nakonec zavrhla a bylo to dobré rozhodnutí, protože jedna nádherná hawaianka tam už  byla.

Nakonec jsem oprášila svou dlouhou lososovou ombré sukni, penízkový pás a vyrazila za břišní orientální tanečnici. Líčení jaké jiné než zlaté.



Na zlaté líčení se mi báječně hodil zlatý stín z jedné mé prehistorické bezejmené minipaletky. Tyhle stíny mě stály pár kaček, mám je už asi tak století a jsou neuvěřitelně pigmentované.


Nakonec jsem tedy zvolila zlatou přes víčko, tmavě hnědou z paletky 120 odstínu do vnějšího koutku a zářivou bílou na rozsvícení vnitřního koutku. 


Oči orámovat černou tekutou linkou Avon Luxe a zakončit přidáním třpytek z paletky od Claire's. 



Docela velkou radost mi udělala znovuobjevená řasenka Super Shock, kterou jsem našla zapomenutou v jedné nepoužívané kabelce. Opravdu hezky prodlužuje. 




Na lícní kosti místo rozjasňovače Color Tatto pink gold a na líčka cihlovou tvářenku Inglot. Rty jsem jen přeleskovala a vyrazila :-). Je trochu škoda, že ty fotky opravdu tolik ubírají, protože v reálu byl makeup o dost výraznější než na fotce. Ale rámcově to odpovídá :-)


Jak se líčíte na letní párty? 

Žádné komentáře:

Okomentovat