neděle 28. července 2013

Srpnová Jackie s noční košilkou


To bylo tak.... poprvé za dlouhou dobu jsem si s sebou zapomněla vzít knížku. Cestou z práce jsem pak zjistila, že nebudu mít ve vlaku co číst,  na chytrém telefonu jsem si už vyplácala data a navíc mi dochází baterka. Po strášně dlouhé době jsem proto zamířila do trafiky pro časopis

Srpnovou Jackie za 59,90 s přiloženou košilkou Fleur de Sante jsem tam jednoduše nemohla nechat, uznejte! :-)

Košilky mají ve velikosti S/M a L/XL. Viděla jsem v regálu samé fialové, ale nevylučuji, že jsou i v jiných barvách. 

Přiznám se, že jsem od toho moc nečekala, přece jen je to dárek k časopisu.... Ale je naprosto fantastická, chladivá, heboučká, splývavá. No nádhera. Nejvíc oceňuji to, že krajka, která je přes celá prsa NEKOUŠE! Je to taková ta měkoučká strečová kraječka. Měla jsem už několik takhle krajkovaných nočních kousků a vždycky šly po první noci z domu, protože kousání v dekoltu prostě nesnesu. 

Vyfotila bych se v ní, ale ten vršek je opravdu hodně průhledný a nejspíš by budil pohoršení. Doma ale budí reakce rozhodně jen a pouze kladné!

Takže budete-li mít cestu kolem stánku s novinami a 60 kaček navíc, mrkněte do regálů, jestli ještě mají Jackie. Mě udělala ohromnou radost!











Líbí se vám? 






Žádné komentáře:

Okomentovat