středa 24. července 2013

Třpytivý hydratační olej ve spreji a třpytivé tělové mléko od Avonu





Tak přesto, že vždycky všude hlásám, že na mazání po koupání či sprše jsem příliš lenivá, toto léto dělám výjimku a snažím se jít do sebe. 
K mazacím účelům nyní používám od Avonu tyhle dvě třpytivé věcičky. Fungují podobně, vizuální efekt mají stejný, hlavní rozdíl je v aplikaci a konzistenci. 
Musím říci, že bohužel nemůžu asi dostatečně fundovaně posoudit, zda hydratují lépe než jiné výrobky, protože v tom těla-mazání nemám moc s čím srovnávat. Každopádně, pokožka vypadá opravdu spokojenější  a hydratovanější než před natřením, o tom není sporu. 

Třpytivé jsou opravdu hodně v tom olejíčku mají třpytky samozřejmě tendenci klesat a posedávat po dně, takže vypadá jako normální neblyštivý olejíček. Je potřeba před aplikací hodně zatřepat. Já jsem s ním pro účely focení zamíchala asi moc, takže vypadá až jako napěněný :-) Chtěla jsem, aby bylo vidět, že tam ty třpytky jsou.....

Přiznávám, že aplikuji ten olejíček asi jinak, než výrobce zamýšlel. Tedy nestříkám si ho rovnou na tělo, což by bylo samosebou super a rychlé a tak.... ale stříkám do dlaní a pak rozmažu. Ukázalo se totiž, že když se aplikuje stříkáním, na nějakou útlejší část těla, řekněme na paži nebo lýtka, tak ten obsah prostě jde i mimo tu plánovanou oblast a lítá okolo. Což sebou nese různé neplechy a nešvary, jako třeba mastnou podlahu v koupelně a to nechcete, věřte mi.... Klouže to pak jako ďas. Takže určitě doporučuji cáknout na ruku a až pak roztírat. 

Jinak jsem nepostřehla, co do vzhledu na pokožce,  mezi mlékem  a olejíčkem celkem žádný viditelný rozdíl. Výsledný efekt je stejný. 

Musím ale říci, že na kůži vypadá skvěle, zvlášť opálené pokožce moc sluší a třeba dlouhým snědým nohám sluší moc a moc. 

Vyfotila jsem olejíček na předloktí na slunci, má opravdu hezký zlatý shimmer.  Zkoušela jsem i ve stínu, ale tam to nic nedělá :-)



Taky se v létě rády třpytíte? 

Žádné komentáře:

Okomentovat