čtvrtek 11. července 2013

Proč mám tolik věcí z Avonu?

Když se dívám do své kosmetické sbírky a na svoje články či recenze, Avon jeude. Občas mám pocit, že  když otevřu lednici, skočí na mě Avon, nebo aspoň vypadne katalog :-)

Proč tomu tak je? Jsem snad takovou skalní avonovou fanynkou? Sbírám produkty Avonu a budu pořádat jejich výstavu?

Důvod je mnohem prostší. Jsem tam zaměstnaná, je to moje práce, která mě živí a většinou i baví a někdy jí mám taky pěkně po krk. Jako každej. Nejsem tedy Avon Lady, aby nedošlo k mýlce :-). Kosmetiku neprodávám, neuměla bych to, protože nejsem prodejní typ. Nevydělala bych si ani na slanou vodu.

Jsem přímo v Avonu zaměstnaná, sedím v kanceláři - ( resp. v oupenspejsu) den co den a dělám co je třeba, aby byli zákazníci šťastní.

Mám přístup k produktům, občas dostáváme kosmetické dárky a často se taky namlsám a něco z Avonu koupím. Se zaměstnaneckou slevou se to koneckonců nakupuje docela příjemně. 

Co se týče mojí spokojenosti s Avon výrobky je to kolísavé. Mám ráda dekorativku, rtěnky a zvláště některé se Avonu hodně povedly. Nedám dopustit na řasenku Super Shock. A poslední dobou šly hodně nahoru laky, odstíny jsou krásné a drží někdy až neuvěřitelně. Jsou věci, které v Avonu umějí hodně dobře, jako bronzující perly, to už je zkrátka takový evergreen, budu ho kupovat vždycky. 




Co naopak nesnesu a ne a ne je vlasová kosmetika Avon. Je to jeden velký silikon, kouše mě z toho hlava, loupu se a ječím. Jak se ke mě dostane něco vlasového z Avonu, hned to posílám dál, mám naštěstí ve svém okolí lidi, kteří si nemohou tyhle věci vynachválit. Každému zkrátka sedí něco jiného.
Moc ani nemusím deodoranty, na ty jsem hodně náročná a avoňácké na mě bohužel nestačí. 

Zkrátka a dobře, je to značka jako každá jiná, něco umí výtečně a něco jiného hůř. Z mého pohledu je to spíše zajímavé pro mladší ročníky, hodně barevné, hodně voňavé, za poměrně dostupnou cenu. Na druhou stranu, luxusní řady Anew péče o pleť zase uspokojí i náročnější dámy v letech. 


Jak jste na tom s Avonem? Co máte rády a co vůbec? 


1 komentář: