pátek 12. července 2013

Krémové oční stíny Maybelline color tattoo



Konečně mohu napsat něco souvislejšího o Maybelline color tatto, když už se mi podařilo postahovat nové fotky do PC :-)
Hned na začátku musím říct, že stíny obecně upřednostňuji spíše práškové a koupit si mazací stín by mě samotnou nikdy nenapadlo, nebýt blogového světa. Ten skloňuje/skloňoval tuhle záležitost v všech pádech a většina recenzí na tyto stíny byla doslova samý superlativ. 
Neodolala jsem a jednu dózičku si také musela pořídit. A nelituju, rozhodně je to jeden z nejlepších a nejuniverzálnějších produktů poslední doby z drogerie. 

Nanášet lze pohodlně prsty nebo plochým štětečkem a dělá opravdu krásný efekt. Drží na místě jako přibitý po celý den a to i v největších parnech a pro naprosto jednoduché líčení jen s řasenkou dělá celkem velkou parádu. Takový přirozený, ale upravený letní vzhled. 
Mám jej v odstínu  65 Pink Gold, což je krásná jemná růžová se zlatým třpytem. 

Ve stínu
Na slunci, tady je hezky vidět ten třpyt po rozetření doztracena. 

Po aplikaci na oku jen s řasenkou.


Tahle barva je úžasná v tom, že z ní lze snadno udělat ukázkové multilíčidlo. Na víčka se hodí nádherně navíc snadno nahradí rozjasňovač či pro bledulky tvářenku.
Šla by dát i na rty, pokud má někdo rád trochu perletě na rtech, ačkoli můj šálek kávy to není. Ale tam by to  bylo asi lepší s balzámem na rty, kvůli lepší hydrataci. 
Co je další obrovskou předností tohoto stínu, je že skvěle funguje jako báze. Pokud jej aplikuju jako podklad a na něj dám klasické sypké stíny či pigment, tak drží opravdu pevně a nehnou se z místa, ani nikam nic nezalézá. 
Tuhle malou univerzální věcičku určitě doporučuji jak jako stín, bázi tak jako rozjasňovač. Stála mě v DM 129,-, ale dá se sehnat i levněji v akcích. 

Budu ráda za vaše komentáře, jaký je váš názor na color tattoo? Máte? Používáte? 


Žádné komentáře:

Okomentovat