úterý 23. července 2013

Giveaway o tělový peeling Bali Botanica Planet Spa od Avonu




Sešly se mi dva tyhle báječné peelingy z řady Planet Spa od Avonu a proto jsem se rozhodla nesyslit, nýbrž rozdělit se a jeden věnovat prostřednictvím giveaway. 

Gel je v tubě o obsahu 200ml a obsahuje drobné částečky, které pokožku efektivně a příjemně zbaví odumřelých kožních buněk, provoní ji a zanechají krásně hebkou. 

Kdo by se rád opeelingoval tímhle bezvadným voňavým gelem s citronovou trávou a květy plumérie, prosím POZOR. :-)


Jak se zapojit? Do 15.8.2013 se můžete zúčastnit zanecháním komentáře pod článkem. Uveďte, prosím v komentáři i Váš e-mail, výherce vyberu po skončení soutěže přes Random. 




Příjemnou zábavu a krásné léto! 




5 komentářů:

  1. Od planet spa jsem měla masku na vlasy a tělové máslo...oboje bylo úžasné:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tělový peeling by se mi zrovna hodil, dochází mi ten od Baley a jejich nová vůně mi není moc sympatická. Tento vypadá dobře :) indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle peeling jsem ještě nezkoušela, používám Indian Chai od Baley :) Ale tenhle vypadá skvěle :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Po těchle výrobcích vždycky v Avonu pokukuji, jen jsem si zatím žádný nevybrala, protože nevím pro který se rozhodnout ;)

    Magicmonca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Od planet spa som ešte nemala nič, tak by som rada vyskúšala. :)
    misicka90801@gmail.com

    OdpovědětVymazat