pátek 18. října 2013

NOTD 16.10.2013 magnetické nehty od Avonu

Magnetický lak na nehty jsem často potkávala v drogeriích, například od Essence, ale teprve nyní jsem jej poprvé vyzkoušela. 

Nově má tyto laky v nabídce i Avon a od včerejška jsou v prodeji přes aktuální  katalog číslo 15
Použila jsem odstín s názvem Hypnotic Bronze a magnet se vzorem proužků


Musím říci, že se mi strašně líbí, ačkoli je to na mě taková docela decentní barva. Ale tím pruhováním je to zase zajímavější a efekt je krásný.


Lak krásně drží, měla jsem ho tři dny prakticky beze změny a jde hodně snadno odlakovat, takže nadšení je po všech stránkách.

S magnetem se docela hezky pracuje, má takovou jakoby zarážku, která zajistí, že jej snadno udržíte v ideální výšce nad nehtem a nepřilepí se na vlhký lak. 

V nabídce Avonu je celkem šest odstínů magnetických laků a dva vzory magnetů. Takže jsem přesvědčená, že minimálně jednu či dvě barvy ještě vyzkouším.




             Máte nějaký magnetický lak? Líbí se vám tato forma zdobení nehtů?

1 komentář:

  1. já mám magnetické laky od midie a od princessy, dělala jsem na ně i srovnání, co se magnetu týče. On je tu celkem problém, že je omezený výběr barev.

    jinak kromě essence je dělá z drogerie Flormar a ze zahraničí klasicky china glaze, opi atd...

    http://ellennnka.blogspot.cz/2013/05/lakomanie-jak-na-magneticke-laky-jejich.html

    http://ellennnka.blogspot.cz/2013/05/nail-hratky-magneticka-midie-odstin-13.html

    OdpovědětVymazat