neděle 30. června 2013

Blogerská prokrastinace TAG

Protože jsem po dnešku celá ufocená a ulítaná  a nic moc se mi už nechce apod. dáme si dneska TAG. 
Je o tom, co odkládám, odsouvám, ignoruju a zkrátka a dobře co flákám. 

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka? 

Tak opravdu zřídka si dávám pleťové masky a třeba vlasové masky vskutku jednou za uherák. V únoru jsem dostala od Kamush čokoládovou masku,  jsou to čtyři měsíce a já jsem si ji stále ještě nedala. Takže asi taková je moje masková frekvence. 
Potom jsem strašlivě líná upravovat si nehty na nohou, takže to lakování, to je opravdu vzácná záležitost, zhruba 2x během léta bych řekla. Jinak se tvářím, že nehty na nohách neexistujou. 


2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce? 

No, to záleží. Většinou je pro sebe otírám o vlhčený kapesníček a stříkám desinfekcí. Když líčím někoho jiného, myju a desinfikuju vždy. 

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehty? 

To moc ne, to se přiznám, že mi hrozně vadí. Svoje nehty považuju za jednu z těch hezčích věcí na mě samotné, jsem na ně celkem pyšná, chci aby byly vidět a to hezky vidět. Takže třeba den, ale o moc víc ne.

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ? 

No vůbec. Pokud něco potřebuju, jdu a koupím to. Ale je fakt, že většinou už mám tou dobou, kdy mi něco dochází, už doma záložní další nový produkt stejného typu. Že bych si řekla "Pro pána jána, došel mi šampon, čím si umyju vlasy?" To se mi fakt neděje, mám ve skřínce 2-3 další v pořadí.

5. Nejhorší kosmetický přestupek? 

Takový věci mám spíš z mládí, všelijaký výstřelky. Za nejhorší považuju asi odbarvení vlasů na blond. To byl opravdu jednak obrovský úlet jak vizuálně, tak co se týče poškození vlasů. 
Jo a v pubertě jsem si dost pitomě vytrhala obočí a už mi nikdy nedorostlo tak jak bych potom asi znova chtěla, takže musím korigovat a dokreslovat....

6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš? 

Tak musím přiznat, že kdo mě zná tak ví, že jsem prostě chronická odkladačka a lempl. Placení účtů odkládám, daňové přiznání podávám až v poslední den, odpovědi na nepříjemné nebo úřední e-maily dělám že nevidím a řeším je až když to hoří,  a tak dále. Tohle mi prostě nejde a jiná už asi nebudu. Moje okolí se dělí na lidi, kterým to nevadí, protože to tak třeba mají taky a na ty, kteří s tím mají problém a tak mě urgují.... no, už to tak je, pracuju na tom, snažím se zlepšit a zamakat na sobě, ale moc to nejde. 

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli? 

JO. Bohužel, souvisí to s tím odkládám viz výše. Navíc když jdu někam s kamarádkama a ony chtějí nalíčit, tak je namaluju a sebe líčím až nakonec jako pětiminutovku. Klasická kovářova kobyla. 

8. Umíš dodržet zákazy nakupování, co se týče kosmetiky? 

Neeeeeeeeeeeee. To je mi otázka. No vůbec, i kdybych na chleba neměla, tak na nový stín nebo lak za pár kaček,  si peníze, vždycky najdu. A mám takový rafinovaný spořící systém. Tak kolem 25.-27. v měsíci si řeknu, že do konce měsíce už nic neutratím a to se mi tedy většinou dodržet povede. Za to teda palec nahoru :-)

9. Jak organizovaná je tvá sbírka makeupů a sbírka laků?

Dekorativku mám povětšinou v kosmetickém kufříku, nebo spíš v kufru od ježíška. Věci, které používám nejčastěji na sebe mám v takové větší kosmetické etui v koupelně. S organizací laků to je horší, ty mám všude možně. Pár jich mám tady vedle PC, několik v práci, kde si mezi hovorama lakuju nehty :-) a jinak tak různě v poličkách po bytě. Musím je nějak poskládat na jedno místo, já vím. Jednou to udělám :-)

Jak jste na tom? V čem se "flákáte" vy? 










Žádné komentáře:

Okomentovat