čtvrtek 13. června 2013

Řasenka Avon Infinitize - recenze



Na tuhle řasenku jsem se hodně těšila. Jednak se mi líbila barva obalu, oranžovou jsem tuším ještě neměla, a jednak mě hodně zajímal právě kartáček. Hned mi ji ale trošku  pohanila kamarádka, které tahle barva obalu  přijde "taková popelářská" :-) a kartáček "klacíkovitý". Mě se ale prostě líbí, no.

Velké ambice má ale zejména kartáček, který má hodně neobvyklý tvar, jakousi neuspořádanost štětinek a takovou tu bambulku na konci. Kartáček má údajně nalíčit každou řasu. Je tedy pravda, že dostane se všude, ale přiznám se, že první dny jsem se s ním pravidelně šťouchla do oka, právě díky tomu záměrně chaotickému rozmístění štětinek. Moc příjemně se s ním tedy v počátcích nemaluje, aplikace vůbec nebyla taková hladivá a snadná jako třeba se další mou celkem oblíbenou SuperShock od Avonu.



Chce to zkrátka dostat do ruky, než přijdete na to, jak a kam ho natáčet, aby ty štětinky šly jen na řasy a ne  do oka. Ale je možné, že jsem jenom nešikovná :-)

Po pár dnech se však ukázalo, že při správném použití a troše cviku maluje skvěle, řasy skutečně natočí, docela nadzvedne a nedrolí se ani nerozmazává.

Mám ji z katalogu za 119,- což je docela rozumná částka a poměr cena výkon je hodně hodně slušný. Jestli si ji pořídím znovu, to ale říct nedokážu, protože miluju stále nové a nové řasenky a tu svou pravou srdcovku a stálici  zatím pořád hledám.

Žádné komentáře:

Okomentovat