pátek 21. června 2013

"Jsem na dně" za květen




Rozhodla jsem se také zavést tzv. "dopotřebovanou" rubriku. Takže se nelekejte názvu, samosebou nejsem nijak na dně já sama, ale naštěstí jen moje přípravky. Trochu opožděně dávám květnové shrnutí, přesto, že se už ke konci chýlí skoro červen, příště se polepším :-)

V květnu jsem byla nějaká umírněná a mám dodělanou jen samou pečovací kosmetiku a dekorativku žádnou.

Tak jdeme na to, začneme zleva a to je Intimní mycí gel značky Cien z Lidlu. Tohle byla původně taková náhodná koupě, ale nakonec nebyl vůbec špatný. Nedráždí, neštípe, funguje tak jak má. Jediné co mi trochu vadilo je vůně, kterou výrobce nazývá "aloe vera", ale tak mi to nepřijde, oproti aloe se  tahle vůně mi zdá taková o dost sladší. K intimnímu gelu bych volila spíš něco buď svěžejšího nebo neutrálního. Sladký intim gel pro mě působí nějak nepatřičně.... Ale to je spíš otázka mých preferencí. Tak či tak stál něco okolo 30,- a vydržel mi docela dlouho, řekla bych 3-4 měsíce určitě, takže poměr cena výkon je příznivý.


Další výrobek zleva je rovněž z Lidlu a jedná se o ústní vodu Dentalux X-tra mint. Narazila jsem na tento výrobek cca před dvěma lety v časopisu dTest, kde se velmi dobře umístila v hodnocení ústních vod. Od té doby je kupuju a jsem velmi spokojená. Dělají se ještě ve dvou provedeních a všechny mohu doporučit. 
Protože jsem ale závislá na tom, abych měla v puse řádnou dávku svěžesti, nejvíce mi vyhovuje právě tato hodně mentolová varianta. 


A pořád zůstáváme u mentolu a to se šamponem Head and Shoulders proti lupům. Tyhle šampony se mi obecně těžko hodnotí, protože od puberty trpím seboroickou dermatitidou. Jedná se o extrémně citlivou pokožku hlavy s nadměrnou tvorbou lupů a bojuju s tímto prevítem opravdu řadu let. Sem tam to ustane bez zjevné příčiny a pak se vrátí s plnou silou....Head and Shoulders mi nepomohl ani neuškodil, zkrátka hlava mě svědila pořád a lupy zůstaly beze zlepšení. Je dost možné, že pro lidi s běžnou formou lupů funguje, ale na mě je zkrátka slabý.
Co mohu hodnotit  nezaujatě a pozitivně na tomto šamponu je příjemná světle zelená barva a krásná mátová svěží vůně a také moc dobře pění.
Tak trochu jeho používání připomíná mytí vlasů zubní pastou, barva i vůně jsou podobné, skvěle osvěží a ráno vás rychle nastartuje.

Zdá se, že na svou potíž s dermatitidou jsem nyní objevila zázrak v podobě šamponu Vichy Dercos proti lupům a určitě se mu budu brzy věnovat detailně. 


Posledním dodělaným pečovátkem je Balea Pečující pleťová voda pro suchou a citlivou pleť. Koupila jsem si ji v zimě, kdy jsem takovou pleť skutečně  měla,. Takže teď už jsem zase lehce letně umaštěná, takže novou vodu si koupím už pro normální či mastnější pleť :-)
Tato voda je bez alkoholu, a tedy nedráždí, ale zase možná nevyčistí tolik, jak bych uvítala. Příjemně voní a pleť hezky zklidňuje. Sumasumárum tahle voda neurazí, ale mě ani nijak zvlášť nepotěšila. 

Jak jste na tom? Znáte tyhle výrobky? Těším se na komentáře. 


2 komentáře:

  1. Já bych se asi té lidlovské věci na tamta místa trochu bála :)

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec se neboj :-) kdo se bojí, nesmí do Lidlu, teda vlastně do lesa.... neeee je fakt docela fajn.

    OdpovědětVymazat