pondělí 17. června 2013

Bronzující řada Avon glow

Z těchto produktů jsem měla možnost vyzkoušet Bronzující pudr a růž na tvář Duo a Bronzový tónovací gel. 




Zatímco tónovací gel u mě dočista propadl, z bronzujícího pudru a růže se klube nový objev.

Začněme gelem, dodává se v tubičce o obsahu 30ml a obsahuje poměrně sytě hnědý gel, který se nanese na obličej a rovnoměrně rozetře. Snažila jsem se s ním pracovat poctivě a opatrně, ale přesto jsem spíše než opáleně vypadala trošku "umazaně". Působilo to, jako bych si špatně naaplikovala makeup a někde dala více, zkrátka se mi ne a nedařilo dosáhnout kýženého efektu. Přiznávám ale, že to je možná rukama :-) pracovat s krémovou tvářenkou jsem se taky naučila pořádně pracovat až po spooooooustě marných pokusů. Tak či tak, mezi mé oblíbené produkty se nezařadí, bohužel.



Zato ovšem duo bronzeru a tvářenky, to je dočista jiná káva. Tvářenka má takovou poměrně výraznou broskvovou barvu, hodně teplou, spíše dooranžova, k opálenému vzhledu se hodí bezvadně. Velmi chválím bronzer, který se dá velice dobře využít na konturování obličeje, protože je prakticky bez třpytu. Což je pro mě plus, protože rozjasňovačů a shimmerů mám spousty. Sháníte-li růž a bronzer v jednom, tento mohu jedině doporučit, parádně poslouží v obou směrech.
Z mého pohledu je vhodný opravdu na léto a sluncem políbenou pleť, na bledulky se obávám, že by byl moc výrazný.



Co na to říkáte, líbí se vám letní bronzové líčení? 

Žádné komentáře:

Okomentovat