úterý 11. června 2013

Moje červnové nákupy - první dojmy

Docela dlouho jsem tento blog zanedbávala, mám z toho trochu výčitky a teď se chystám vrhnout se na něj v plné síle.

Máme tu nový měsíc, výplatu na účtě a tak mám na červen hned několik novinek do kufříku k vyzkoušení.

Strašnou radost mi udělal kompaktní pudr NYC Smooth skin.  Ulovila jsem ho v Rossmannu za krásných 54,-  v nějaké akci. A byla jsem plna očekávání, zda je opravdu tak skvělý, jak všichni říkají. A je!
Působí na mě moc příjemně, velmi se mi líbí logo vyražené do pudru, vypadá to hodně profesionálně a luxusně. Má příjemné složení, je opravdu jemňounce namletý a pleť úžasně hladí. Ráda bych se mu věnovala ještě v samostatné recenzi, určitě si ji zaslouží.



Dalším NYC produktem, který mě hodně těší je paletka IndividualEyes, která nese označení "for brown eyes". Koupila jsem si ji i přesto, že mám modré, ale ohromně se mi líbily použité barvy. Obsahuje 4 odstíny od světle béžové po švestkovou fialovou + primer a rozjasňovač. Součástí je i aplikátor a bezvadná mi připadá i průhledná folie s popisky odstínů. U tahle paletka rozhodně stojí za svůj samostatný článek.



Mažu se novým tónovacím a hydratačním denním krémem  VIP (Very Importatnt Perfector SPF20) od Avonu. Moc jsem se na něj těšila, je to takový remake starší verze tohoto produktu. Má nový a krásnější obal, ale bohužel pro mě má pořád stejný nepříjemný podtón ve vůni. Není to nic hrozného, ale že mi voněl, to rozhodně nemohu říci.
Obsahuje takové maličké perličky, které se při aplikaci smíchají se samotným krémem a dodají trošku barvu  unavené a mdlé pleti.
Výrobce uvádí, že poskytuje dlouhotrvající hydrataci, dodává jas a vyrovnává barevný ton pleti.
S hydratací a projasněním mohu souhlasit, barevný tón lehce možná vyrovná, ale žádný zázrak se nekoná. BB je prostě lepší, nedá se nic dělat. Ale myslím, že na léto bude super. Cena v aktuálním katalogu je 79,-. Což je docela milé, vyrábí se v tubičce o obsahu 50ml a i to je mi sympatické, že se dá nosit v kabelce.





Poslední mojí novinkou je překrásný lak na nehty Stars Enamel odstín 01 Lila od Gabriella Salvete. Určitě tu není nikdo, kdo by o něm neslyšel. Za poměrně krátkou dobu, co se tyto laky vyrábějí jako limitka se staly už takřka legendou. Dlouho mi trvalo, než jsem ho sehnala, protože jsem se probudila, když už byly skoro vyprodány. Chvála, kterou na ně všichni pějí určitě není přehnaná, je opravdu nádherný, na nehtech vypadá luxusně. Na letních opálených rukou se bude vyjímat překrásně..
K výdrži musím říct, že je neskutečná, lak přežil bez újmy zatím 4 dny, a to jsem jej vůbec nešetřila. Jen na pravé ruce maličko se mi odřely okraje, ale není se co divit, když myju umyvadlo čistícím pískem bez rukavic :-). Právě další velké plus tohoto laku vidím v tom že díky tomu hodně třpytivému provedení lze kdykoli provést korekci a domáznout případné uloupnutí aniž by byl vidět jakýkoli přechod.
Jinak už o těchto lacích bylo napsáno snad asi všude všechno. Za sebe mohu říct že je to skvělý, vážně skvělý tip a za nynějších cca 69,- v Rossmannu rozhodně stojí!





Co jste si na červen koupily vy? Máte také nějaké úlovky? 




Žádné komentáře:

Okomentovat