pátek 14. června 2013

tvářenka Soufflé touch blush





Tuhle tvářenku od Essence jsem si docela zamilovala. A to zejména kvůli její zajímavé konzistenci, která je taková našlehaná pěnová a jemná. Pudrových tvářenek mám několik, krémových také, případně občas se natvářenkuju rtěnkou či stínem. Ale takhle je zkrátka jiná, zvláštní. 



Mám ji v odstínu Frozen Strawberry, což je na tváři taková hodně nenápadná barva. Přesto, že v dózičce (která je mimochodem skleněná a to mě těší) vypadá docela výrazně, tak na pleti dělá jen lehoučký přirozený nádech. 
Zhruba takhle vypadá, ale  při nanášení se dá rozetřít  až skoro úplně doztracena, takže po konečné aplikaci je vidět skutečně minimálně. Ale lze ji poměrně dobře navrstvit a dát ji více a tím vytvořit výraznější efekt. 



Velmi příjemně voní a při aplikaci mám takový neuchopitelný, svěží, jakoby lehce mentolový pocit. Zkrátka, když si ji dám na tvář, mám dojem jako by mě ovanul větřík od lesa, těžko popsat. Třeba se vám to taky někomu děje :-)

Co se týče výdrže, díky své konzistenci celkem drží na pleti dobře, za mě tedy lépe než pudrové, které mají tendence se více otírat. 

Jediné co může být mínusem, je sklon k drolivosti, což ale občas krémové tvářenky dělají. Je nutné ji opravdu dobře zapracovat do pleti a chce to trochu cviku. 

Já jsem si ji docela oblíbila a nějaký čas u mě určitě zůstane :-)


A jaká je vaše oblíbená tvářenka? Těším se na komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat