středa 26. června 2013

NOTD 26.6.2013 sytě růžová Avon Strawbery

Rozhodla jsem se pro novou rubriku NOTD (tedy Nail Of The Day nebo taky  Nehtová Ozdoba Tohoto Dne :-). Definitivně jsem se už přestala zabývat gelovkami, nebavilo mě to, děsně dlouho mi to trvá a hrozně mě štvalo prosedět fůru času s rukou v UV peci. 

Taky mám v nehtech moc ráda změnu, takže nyní mohu zase střídat barvy co pár dnů a ukazovat vám aktuální vzhled drápků. Fotím vždy levou ruku,. A to jednak, protože bývá daleko lépe nalakovaná, celkově je hezčí (rozumějte, nemám na ní ten podivnej zahnutej zpotvořenej malíček jako na pravé:-), na levé mám zkrátka krásnější, delší, neolámané nehty a taky se mi pravou lépe mačká spoušť. 




Takže mým dnešním nehtovým outfitem je krásná sytá růžová od Avonu. Jedná se o rychleschnoucí lak Avon speed dry  v odstínu s názvem Strawberry. Je to opravdu taková nádherná tmavě magenta, s vysokým leskem.

Dnes jsem tedy jednoduše a bez ozdobiček či efektů.


Jak se vám líbí? 

1 komentář:

  1. Jaktože nemáš znetvořenej malíček na levé a já ho mám na obou? :( :D

    OdpovědětVymazat