úterý 25. června 2013

Taky milujete nude rtěnky?

Já vlastně ani nevím jestli je miluju, ale k některým outfitům a očním make-upům jsou neutrální nude rtěnky fantastické. 
K výrazným očím dávám skoro vždycky jednu z těchto mých nude favoritů. Všechny je mám ráda, každou pro něco jiného. Pojďme se na ně podívat trošku zblízka.


Vesměs jsou to všechno Avon rtěnky. Co se Avonu týče, ačkoli tato kosmetika má své mouchy, tak rtěnky umí skvěle a kdyby už nic jiného, tak avoňácké věci na pusu mohu vždy doporučit. Jediný kámen úrazu je v tom, trefit v katalogu správný odstín, mnohdy se totiž na fotce barva tváří dočista jinak než ta, která vám pak přijde domů. Jinak ale mají obvykle příjemné složení a slušnou výdrž. Samozřejmě, se nejedná o žádný velký zázrak. Ale bývají často za velmi příjemnou cenu, kolem 79,- až 159,- za kus, v akci i méně, se to celkem vyplatí.




Takže tohle jsou moje nejmilejší neutrálky. První zleva odstín Latté, o kterém se Avon svého času vyjadřoval jako o nejprodávanějším odstínu rtěnky a já to docela chápu. Je zkrátka moc příjemná, taková ta úplně klasická nude, která se hodí ke všemu a neurazí.

Druhá zleva je rtěnka v odstínu Carnation, která možná není až tak docela nude jako ty ostatní, je spíše růžová než dotělova. Ale rozhodně ji řadím mezi moje oblíbené neutrání a nepříliš výrazné barvy.

Třetím odstínem je Nude and Infused, což je podle mého trošku nude úlet, protože je poměrně dost třpytivá. Obsahuje takový zlatavý shimmer, díky kterému ji mám moc ráda, i když jsem přesvědčená, že pravá nude rtěnka by měla být rozhodně matnější. Jinak tenhle odstín je ale super letní záležitost.

Poslední je rtěnka z řady Luxe a to Nude Slip a to je podle mého ta nejvíc nude, tedy tělová rtěnka ze všech zobrazených. Pod pojmem nude si představuji právě tuto barvu, nepříliš výrazná, matná a co nejvíce sjednocená s pletí. Tohle je ona.

Ale mám ráda všechny tyhle varianty, každou jinak a každou jindy :-)

Poslední, co bych vám v této souvislosti ráda ukázala je lesk na rty Bourjois 4D s třpytkami ve víčku.


Barvou je to velmi příjemný klasicky nude lesk, na rtech nelepí a příjemně se nosí.


Záhadou mi však zůstávají ty třpytky ve víčku. Jednak se celkem špatně aplikují, ale hlavně velmi radikálně změní odstín lesku. Tedy z tělového, na takovou zvláštní blyštivě růžovou, která mi nějak evokuje osmdesátá léta :-). Takže je to takový 2 v 1 výrobek, neutrální lesk na rty a crazy blýskavá růžovka v jednom. Nevím no.... lesk používám často, mám už jej skoro dopotřebovaný a třpytky mi stále zůstávají, nějak jsem jim nepřišla na chuť.



Jak jste na tom vy? Jaká je Vaše oblíbená tělová rtěnka? 






3 komentáře:

  1. Já ty "s pletí sjednocující odstíny" nemám ráda. Vypadá to mrtvolně. Když už, tak takovou broskvově růžovou nude, ale "makeupovou" nude, to je fuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, že to není zrovna Tvůj šálek :-) ale někdy jsou prostě k nezaplacení.

      Vymazat
  2. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip kam se vydat a snad i nějakou radu, kde jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat