středa 12. června 2013

Lila až fialové nehty, pokus který docela vyšel!

Krásný středeční večer všem!

Dnes bych vám ráda ukázala moje nové nehty s postupným přechodem, aneb jak je nazvala Kamush, nehty s vodorovným ombré :-)




Použila jsem dva moje nové krásné Essence laky v odstínu světle lila a sytě fialová. 
Na tužší kartičce jsem si vytvořila takovou jakoby paletku různě namíchaných variant  od samotné lila, lila s kapičkou fialové, lila s větším podílem fialové, převážně fialová s kapkou lila až po samotnou fialovou.

Je to jednoduché jako pusa.

Jen doporučuju pracovat rychle, aby nezasychaly připravené směsi. Přiznám se, že jsem mísila postupně. Takže jsem nalakovala nejprve malíček nejsvětlejším lakem, pak na papírku smísila první odstín, promíchala párátkem a hned nalakovala prsteníčky na obou rukou. Pak jsem vytvořila další smíchanou maličkou dávku (prostřední) a zase hned nalakovala oba prostředníčky atd. 

Vypadá to, že je s tím spousta práce, ale ve skutečnosti je to maximálně desetiminutová záležitost. 


Co vy na to? Zkusíte? 

Žádné komentáře:

Okomentovat