sobota 15. června 2013

objevuju NYC dekorativku

Jak se v poslední době ukázalo, regál s dekorativní kosmetikou NYC jsem opomíjela zcela neoprávněně. 
Rozhodla jsem se v poslední době koupit pár kousků a ukázalo se, že jsem objevila pár pokladů vysloveně za pár kaček, které mojí kosmetickou výbavu jen tak neopustí.


paletka IndividualEyes


V první řadě se mým velkým oblíbencem stala tato paletka čtyř stínů, krémového rozjasňovače a primeru na oči. 





Strašně, ale opravdu moc mě okouzlily barvy, měla jsem políčeno na nějakou nude paletku, ale tahle kombinace mě zřejmě na nějakou dobu uspokojí. Obsahuje velmi světlý béžový, světle hnědý, středně hnědý - takový příjemně nugátový a švestkový stín. S touhle kombinací se dá vyčarovat od vyloženě nude stínů až po krásné večerní dramatické líčení s švestkovou barvou do ohybu víčka a na spodní linku. 




Krémový higlighter je příjemný bonus a pod obočí do oblouku se náramně hodí. Jediné co mě trošku zklamalo je primer, mám dojem, že funguje spíše opačně než by měl a ve srovnání s jinými primery bohužel není nic moc. Stíny mi paradoxně lépe drží na místě, když jej nepoužiju, nebo dám jinou bázi. 

Součástí je houbičkový aplikátor, tentokrát jsem jej výjimečně nevyhodila, nechala jsem ho v balení jako nouzovku na cesty. Ale při použití štětců se samosebou daleko lépe rozvine potenciál téhle báječné paletky. 

Super věcička, která stála nějakých maximálně 80,- a rozhodně to byla dobrá koupě. 


Smooth skin pressed face powder

Dalším pokladem, který zřejmě nedám už z ruky a který nahradil můj skoro dopotřebovaný Rimmel Stay matte je pudr. Jedná se o Smooth skin kompaktní pudr. Mám jej v odstínu 702A Naturally Beige. Tento pudr se všude skloňuje ve všech pádech. A ti kdo nyní vychvalují a velebí jeho kvalitu, rozhodně nepřehánějí. 




Je super, že obsahuje zrcátko. Dále uvnitř naleznete houbičku, která je jako tradičně v zásadě celkem nic moc, ale na cesty svůj účel určitě splní. 


Složení je skutečně velmi velmi příjemné, jemné a lehoučké. Není nijak parfemovaný, což je pro mě další obrovské plus, u pudrů a věcí na oči mě jakákoli parfemace spíše obtěžuje. 

Řekla bych, že je krycí tak středně. Proti lesku ale bojuje opravdu báječně. Mám sklony k blyštivému čelu a tam mi poskytuje obrovskou službu. Vydrží na místě určitě v pohodě  několik hodin, ale právě na to čelo to chce občas přepudrovat. 



Oproti mému předchozímu Rimmelovému favoritu, vidím jako velké plus právě odklápěcí balení se zrcátkem. U Rimmelu jsem musela vždycky řešit co s víčkem, nějak ho položila a jak je průhledné, zas jsem ho pak hledala..... Tyhle starosti mi s NYC smooth skin powder odpadly, jen otevřu, přepudruju a zaklapnu. Jediné čeho se trochu bojím, že dlouho nevydrží právě to zavírání. Obal je z takového spíše laciněji působícího plastu a dělá dojem, že se při opakovaném zavírání brzy rozletí. Ale třeba taky ne, to teprve uvidíme. Ale vzhledem k úžasné ceně cca 55,- mu to mileráda odpustím. 

Báječný vážně báječný kauf, všem doporučuji. 

Jak to máte s dekorativkou NYC? Kupujete tuhle značku? 

Žádné komentáře:

Okomentovat