čtvrtek 27. června 2013

Rtěnka Dermacol Long lasting


Tyhle rtěnky od Dermacolu jsou na světě už nějaký čas, proto moje dnešní recenze tedy nepřinese nejspíše nic nového. Jedná se nicméně o jednu z mých nejmilejších rtěnek a proto si svoje místo a vlastní článek více než zaslouží.

Jedná se o rtěnku se netradičním klikacím otvíráním.


Nijak se nešroubuje, ani netahá za víčko, jednoduše se zespoda zmáčkne a rtěnka se vysune z pouzdra. Jednak je to praktické, protože se neotevírá nijak samovolně v kabelce a jednak mi tento systém připadá prostě zábavný. Občas si s ní hraju třeba v práci u PC i jen tak bez líčení. Zkrátka mě baví :-). Však už mám to pouzdro celé ohmatané, ani ten nápis Dermacol už nezůstal....

Rtěnka je příjemně krémově hydratační. Respektive můj pocit je, že celkem hydratuje, ale zároveň má složení krémové rtěnky. Na rtech působí komfortním, jakoby balzámovým dojmem a  mohu potvrdit, že vcelku dlouho drží. Na celodenní parádu to sice není, ale to ani nevyžaduji, protože jak říkám, moc ráda ji otevírám a zase zavírám :-) Takže mi občasné přetření zkrátka vyhovuje. 

Vlastním ji v odstínu 06, což je taková celkem tmavě hnědá dofialova, řekla bych, taková ta klasická lehce upírská. Nic dramatického, spíše "upírská na denní nošení". Když jsem si ji kupovala, hrozně se mi líbila, pak jsem se lekla, že je příliš výrazná a na čas ji opustila, abych se k ní zase vrátila. Poměrně mnoho lidí mi ji chválí, když ji nosím a já už na ní nedám dopustit. Stala se takovou mojí stálicí.



Znáte klikací rtěnky od Dermacolu? Máte doma a nějakou a také vás otevírání tolik baví? 


Žádné komentáře:

Okomentovat