pondělí 30. září 2013

20 faktů o mě

Dnes zase po nějaké době přicházím s TAGem, který už určitě znáte, hodně koluje napříč blogy. Naposledy jsem jej viděla u Viviann ..... Počet otázek jsem si ořízla na 20, říkala jsem si, že 30 nebo dokonce 50 by bylo fakt moc. Tak doufám, že se vám budou líbit. 

1. Strašně ráda peču, ale  bohužel u nás doma nikdo kromě mě není na sladké, takže to rozdávám, abych neměla 100kg. Jinak o tom, co a jak peču se dočtete i na mém blogu zde.

2. Poránu cestou do práce poslouchám Evropu2, směju se ve vlaku nahlas a skoro pokaždé narazím na někoho, kdo se směje ve stejnou dobu taky.... Vždycky na sebe pak s tím dotyčným spiklenecky mrkáme 
:-)

3. Miluju zvířata, nejvíc kočky. Vždycky jsem doma nějaké měla. V současnosti mám 3 kusy. Montyho, Kitty a Sheldona, přičemž právě nalezenec Sheldon je nejvděčnější a nejmazlivější ze všech. 


4. Jsem děsná netýkavka. Nemám ráda, když na mě mluví cizí lidi, někdo mě na ulici oslovuje a ptá se mě na cestu, nebo když mi volá neznámé číslo, tak dělám mrtvého brouka. Jiná už nebudu, jsem taková "bezkontaktní" :-)

5. Miluju americké seriály! Od Dextera, Walking dead nebo Upířích deníků mě nedostanete do konce série. 

6. Čokoládu, Nutellu nebo vánoční cukroví dokážu sníst v neomezeném množství. Nekecám. Dejte mi náklaďák Nutelly, já s tím poradím raz dva :-)

7. V těhotenství jsem přibrala 17kg což je při mé drobné postavě celkem hooooodně. Před porodem jsem měla míry 100-100-100, a výšku 155 cm, takže jsem vypadala trochu jako krychlová přepravní krabice :-)

8. Odmala zbožňuji barvičky v jakékoli podobě, pastelky, voskovky, lentilky, gumídky, všechno co je barevné. Třeba lentilky jím postupně podle barev. 

9. Mám za to, že se svou dcerou Adélkou máme velmi hezký vztah, jsme na sebe hodně vázané. Prý je to i tím, že jako úplně malá byla hodně nošená v šátku a pořád na mě přilepená :-)


10. Nesleduju horory, thrillery podle skutečné události a rodinná srdcervoucí dramata. Všechny tyhle žánry mě stresujou a vyvolávají u mě noční děsy a paranoiu. Stejně tak nekoukám na zprávy a jakmile někdo začne větu slovy: "Vidělas na Nově, jak ta matka týrala .....", zacpávám si uši se slovy "neřikej mi to, já to nechci vědět, přesně proto se nedívám na zprávy!" Dřív jsem taková cíťa nebyla, přišlo to nějak s věkem, takový ten pocit, že už jsem hrozných věcí viděla a zažila tolik, že se nechci dívat na další. 

11. Naproti tomu mám ráda komedie, romantický filmy a starou dobrou scifárnou rozhodně nepohrdnu. 

12. Nemám žádnou rodinu o které bych věděla a jediná moje žijící pokrevní příbuzná je má dcera Adélka.

13.  Nejím tlustý maso. Fakt ne, spolknout šlachovité, skákající kližné sousto je prostě nad moje síly. Otřesu se jen při té představě už teď jak to píšu. Fuj, to bych radši políbila pavouka :-).. no to zas taky asi ne. 

14. Měla jsem na vlasech úplně všechno, černou, rezavou, trvalou i blond. Blond byla kapitální úlet :-)

Úlet z roku 2006 :-)
15. Kromě toho,  že ráda fotím, tak se i ráda nechávám fotit a nechápu takové ty lidi, jak dělají "nééé nefoť mě, já nejsem fotogenická/ý" a mávají si rukama před obličejem nebo skáčou za strom, aby se vyhnuli objektivu.

Léto 2012,  jedna z mála zveřejnitelných bezmakeupových fotek


16. Ze všeho nejvíc asi utrácím za zuby, ty potvůrky mě stály už celé jmění. Ale nelituju, protože na zubech mi hodně záleží a měla jsem z nich obrovské komplexy, než jsem si je nechala vylepšit. 

17. V porovnání s ostatníma, docela málo spím, tak kolem 5-6 mi stačí k fungování, ale když mám možnost ráda to doháním a umím to moc dobře. Prospat celé dopoledne a vzbudit se až na oběd pro mě není žádný problém, bohužel těch příležitostí je fakt málo, tak 1x-2x do roka. 

18. Nerada dostávám řezané květiny, přijdou  mi, že ve chvíli uříznutí jsou už mrtvé, a pugét růží, ač je sebekrásnější mi radost moc neudělá. Připadá mi nehorázné plýtvání penězi dát 2500,- za náruč kytek, kterou za 3-5 dnů maximálně, odnesu do popelnice. Květinu pro mě jedině květináčovou, prosím. 

19. Jako malá holka jsem chtěla prodávat zmrzlinu, ale jedině točenou. Strašně se mi líbilo, že bych seděla na židličce u toho automatu  v zástěrce a s čelenkou :-)

20. Jednou, už brzy vydělám obrovskej balík peněz.... ještě nevím jak, ale je to tak! :-)


Shodneme se v něčem? Nebo to máte úplně jinak? 


4 komentáře:

  1. Z toho tlustýho masa se mi udělalo blbě jenom jsem to četla! To já bych toho pavouka i snědla radši, než sníst tlustý maso a kližky, bléééé!

    OdpovědětVymazat
  2. Máme dost společného - taky peču, i když se to u nás moc nejí; E2 poslouchám doma; kočku mám u našich; čokoládu přede mnou radši schovávat; v těhotenstvích jsem taky hodně přibrala a měla jsem přesně takové míry; nosila jsem v šátku a v nosítku; všechny barvy na vlasech; balík peněz vydělám taky. Jen to spaní nesedí. Potřebuju aspoň 7 hodin, abych byla v poho. Dobrý TAG, že bych se do něj taky pustila?

    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat