sobota 7. září 2013

Co jsem si pořídila na veletrhu Beauty and Spa podzim 2013?

Díky spolupráci se Studentpointem jsem včera měla možnost navštívit Veletrh Beauty and Spa v Letňanech. Akce dnes skončila a já se moc ráda pochlubím svými skrovnými úlovky. Vzhledem k omezenému rozpočtu jsem se držela na uzdě a nakonec jsem ráda, mívám totiž sklony na podobných místech pěkně rozhazovat :-)



Podrobnější článek o tom, jaká byla atmosféra a o vystavujících se objeví v nejbližších dnech právě na Studentpointu a určitě nějakou svou originální zkušenost s veletrhem napíše i Kamča :-), která se mezi stánky brouzdala se mnou.

Nejvíc jsem si užila stánek Jordana a Milani, kde jsem ulovila tužku na oči pro mě naprosto neznámé značky Princessa a 2 laky Jordana.





Obrovskou radost mi udělal srdíčkový lak Red of Hearts, který, jak jsem věděla, zabodoval u Adélky. Je to čirý lehce narůžovělý lak s drobnými třpytkami a většími srdíčky. Vypadá v lahvičce sice kouzelně, ale vylovit srdíčko z lahvičky je heroický výkon a navíc to chce minimálně 2 ale spíše 3 vrstvy.... Nicméně líbí se mi moc, i kdyby měl být jen na koukání :-)







Dalším třpytkatým úlovkem je 08 Sequins, který taky vypadá nádherně. Bezbarvý lak plný třpytek nejrůznějších barev a velikostí mě rozhodně nenechal chladnou. Také jsou potřeba nejméně dvě vrstvy. Už jej mám na nohách a moc se mi líbí :-)




Každý z laků stál 50,- což je příjemná cena, vzhledem k tomu jak moc se mi líbily (dala bych i víc, ale psssssssssssst :-)

Tužka na oči Princessa stála 20,- a její pigmentace bohužel není kdoví co, ale za ty peníze nešlo čekat zázraky... moc se mi líbí, že je automatická vysouvací. Ořezávací tužky jaksi pro mě fakt nejsou. 

U vytržení jsem byla ve stánku Bomb Cosmetic, který byl plný krásných šumivých kuliček do koupele, svíček, balzámů na rty a jiných krásných, voňavých věcí, které bych klidně snědla :-)

Odnesla jsem si hrst rozpustných vosků do aromalampy v roztomilých tvarech a všelijakých parfemací (karamel, čokoláda, jahody, candy, káva,....), stály 5,- kus a chtěla bych je domů všechny :-)

A ještě balistik do vany jsem si domů donesla, na ten jsem moc zvědavá. Čas od času podobné kupuju jako dárky, ale pro mě samotnou se mi to vždycky zdálo jako vyhazování peněz. Tak konečně mám svůj vlastní a jsem na to moc zvědavá....




Jééé a zapomněla jsem vyfotit ananasový balzám na rty, který už trůní u mojí postele a tak se na fotku nedostal. Baví mě ale tak moc, že se o něm brzy zmíním v některém dalším článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat