sobota 14. září 2013

NOTD 14.9.2013 Puntíkaté nehty s Polka dots limitkou od Colorama




Při včerejší návštěvě DM jsem ulovila dva kousky z limitky Colorama za 39,- kus. 



Vlastním nyní puntíkatý růžový č. 201 a puntíkatý černobílý č 197. Mají ještě zelenou, ale zelené nehty teď moc nenosím, tak jsem je přenechala dalším zájemcům :-)




Lak poměrně slušně kryje, nalakováno ve dvou vrstvách. Celkem rychle schne, ale výdrž je slabota.... mám od včerejška a už se mi začínají odírat špičky....

Ale líbí se mi, je zajímavý. I když mám dojem, že v lahvičce se mi líbí víc než na nehtech :-) 

Co na něj říkáte? 



5 komentářů:

  1. Škoda té výdrže, jinak vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak vypadá úplně skvěle, škoda, že nic nevydrží:(

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, holky, je krásnej, bohužel se docela loupe. Ale paradoxně pak při sundavání drží jako přibitý a nejde vůbec, ale vůbec dolů :-)

    OdpovědětVymazat