pondělí 23. září 2013

S duhovými linkami do nevlídného počasí


S nastávajícím podzimem a čím dál sychravějším počasím, deštěm a větrem bojujeme každý po svém. Já jsem vytáhla do boje barvami duhy. Všechny moje oblíbené duhové barvy jsem pospojovala do linky na horním víčku




Přiznávám, že na nalíčení ostatních partií mi už tolik času nezbylo, protože to byl můj první duhový pokus. Takže zbytek jsem trošku ošidila :-). Ale důležité jsou ty oči, že? 

Na vytvoření linek jsem použila nejprve bílou tužku, kterou jsem obtáhla horní víčko podél řas a poté pomocí očních kapek a rohového štětce nanášela po malých kouskách barvy. Nejprve žlutou k oběma vnitřním koutkům, napojit na to oranžovou, k tomu zase kousek purpurově fialové, azurově modrou a ocásek zelenou. 





Určitě to má své mouchy, ale na první pokus se mi to nezdá špatné :-) Příště zkusím trošku víc prolnout barvy. 


Jak se vám líbí duhové linky? Zkusíte je také :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat