úterý 3. září 2013

NOTD 2.9.2013 - Muchomůrkové nehty

Muchomůrkové nehty jsem si pořídila u příležitosti začátku školního roku, resp. roku školkového. Tedy nástupu mojí Adélky do mateřské školky. Veselé puntíkaté nehty se dětem moc líbí a pozitivně na ně reagují, je to sranda.









Na tvorbu tohoto designu jsem použila červenou Coloramu, kterou jsem si vybrala  zdarma v Teta drogerii k nákupu rtěnky Color Whisper (bohužel mám ale dojem, že tato akce už skončila). Natečkováno pomocí no-name bílého laku za 15,- od vietnamce. Lak u mě nebudí velkou důvěru jak podivnou lahvičkou, tak zvláštní vůní. Voní o dost jinak než běžné moje "značkové" laky, necítím jakoby aceton, ale takového něco jiného, jako alkohol, sádru a Primalex dohromady. Zkrátka a dobře, na celé nehty bych si ho asi nedala a ani přímo na holý nehet, takže jej využiju spíš takhle jen na dekor jako vrchní vrstvu. 


Jak se vál líbí tak trochu crazy kombinace? 


2 komentáře: