čtvrtek 19. září 2013

TAG - Kolik toho na sebe naplácám?

Tak dneska si dáme po dlooooooouhé době zase jeden TAG, který mě zaujal u Rendy z Ordinary Life.
Je to docela výzva, srovnat si vedle sebe své každodenní produkty a spočítat si všechny ty lahvičky, dózičky a krabičky, které denně beru do ruky a natírám si je na sebe :-)

Tak jdeme na to.... (trošku se omlouvám za kvalitu fotek, tohle podzimní světlo kvalitě moc nepřeje)

Rána mám těžká, to už víte, jsem sova, dlouho ponocuju a ráno se mi tak moc nechce z postele. Ale musím, tak šup šup do koupelny. Vlastně ještě předtím chodím do kuchyně, kde si zapnu kávovar (kafe stejně většinou pak nestihnu vypít a odpoledne vylívám do dřezu studený zbytek z hrníčku na lince, ale to už je zase jiný příběh....) a na záchod :-)

Ranní hygiena musí být a začínám ve sprše pomerančovo-čokoládovým gelem od Dermacolu, který voní jako vánoční želé v čokoládě, tuším že se tomu říká Arabesky.. Ten prostě zbožnuju!
Gel na intimní hygienu je pro mě nezbytností, na cokoli parfémovaného v téhle oblasti jsem docela přecitlivělá, takže to bez něj to zkrátka nejde!
Šampon je trochu v závorce, není úplně každý den, někdy obden, a to ho nahrazuju suchým šamponem, abych nechodila mezi lidi umaštěná :-)





Zoubky, na těch mi hodně záleží. Docela jsem si s nimi vytrpěla a to utrpení bylo jak fyzické, tak finanční, takže se jim snažím věnovat náležitou péči. Pasta pro citlivé zuby a ústní voda jsou pro mě naprosté zubní minimum. Navečer k tomu patří ještě mezizubní kartáček a nit. 


Jdeme na péči o pleť, ošetřím micelárkou od Vichy (to je vám vynález, škoda, že jsem na ni nepřišla už dřív, nevím jak jsem  bez ní mohla žít) a denním krémem - aktuálně je to VIP lehce tónovací od Avonu. 


Opečovaný a natřený obličej je nutno nalíčit - všimněte si, že zmiňované, nezbytné ranní kafe mi zatím pořád chladne na lince  :-)



BB krém nebo make-up podle nálady a stavu pleti, jako rozjasňovač i jako bázi v jednom teď už nějakou dobu dávám Color tatto Pink sand, stíny, řasenka, tvářenka, pudr a většinou gelové linky


Deodorant, do kabelky tělový osvězující sprej, který je nezbytný zejména v horkém počasí, teď už to zase tolik nehoří, ale mám ho prostě ze setrvačnosti. A parfém... v létě jsem nosila Moschino I love love, teď na podzim zase tíhnu k silnějším vůním, mé milované Cerruti 1881, ke které se věrně u léta vracím a když opravdu přituhne, ráda se zahřeju s Alienem Thierryho Muglera.


A utíkám na vlak.... "Hani, a co to kafe???"...."Nech ho tam, nestíhám. :-)"


Přes den se přetírám balzámkem na rty, leskem a osvěžuju si dech ústním sprejem. Já vím, že jsem posedlá, ale co už nadělám, tak to prostě je ... Manžel tvrdí, že jsem trochu jako ten psychiatr z filmu Knoflíkáři, ale já mu fakt tak rozumím... civilizační návyky jsou prostě základ :-)!



Večer se odličuju jenom micelárkou, je to prostě zázrak no, žádná další mléka nebo oční odličovač už nejsou třeba, všechno vezmu jedním vrzem.  





Na řasy a obočí natřu kartáčkem ricinový olej pro lepší růst (ale bohužel zatím žádné zběsilé výsledky nepozoruju....). Rty potěším ananasovým balzámem a noční péče by nebyla komplet bez nočního regeneračního krému



Do konečků vlasů vetřu maličko olivového oleje, na ruce zvláčňující krém a když je mám hodně suché, což bývá s blížící se zimou furt, namažu je  na noc Excipialem. 

Hotovooooo, jsem celá naplácaná, jestli dobře počítám je to 27 kousků, které používám denně, když počítám i korektor, ten jsem nějak zapomněla vyfotit :-(




A mám tady i Emergency verzi těch úplně nejnutnějších věcí bez kterých vážně nemůžu být a beru je s sebou jako pohotovostní kosmetiku, když třeba někde spím mimo domov. 

Deodorant, řasenka, Color tatto (jako báze a rozjasňovač), rtěnka, stíny, parfém, sprchový gel a nezbytné čistící ubrousky. OSM kusů, to není špatný :-)

Jak jste na tom vy? 



3 komentáře:

  1. Hustýýýýý! To taky udělám až budu mít čas!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám dvacet kousků :)
    Ten ananasový balzámek vypadá lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pár kuskov máme rovnakých tento tag ma baví!!! :) Asi ho vyskúšam i ja....inak pozývam ťa ku mne na GA budem rada ak sa zapojíš

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat