pondělí 2. září 2013

30 day photo challenge - autoportrét

Už stráááášně dlouho se intenzivně chystám k absolvování nějaké foto výzvy ... a pak na to vždycky zapomenu. Když si vzpomenu je půlka měsíce anebo v zimě, kdy se mi hůř fotí, jednak kvůli počasí a taky zimní nálada mé foto inspiraci moc neprospívá. Jsem zkrátka letní typ. 
A proto jsem se konečně pochlapila s nadcházejícím prvním září a novým školním rokem se vrhám po hlavě do výzvy. 



Jsem sama zvědavá, jak mi to půjde, jak velké zpoždění budu mít a že jistě nějaké prodlevy budou... znám se už nějaký pátek, abych to mohla tvrdit jistě. Termíny jsou moje slabá stránka...

Takže dnes tedy první - autoportrét. Taková jsem já - skoro vždy nalíčená, většinou s foťákem v ruce a tak trochu tajnůstkářka....



Kdo jde do toho se mnou? Kamush? :-)


2 komentáře:

  1. Ty jsi krááááááásnáááááá!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ty jsi zlato, sice to není tak úplně pravda.... ale moc mě to těší :-)

      Vymazat