čtvrtek 3. října 2013

Photochallenge - pokračování a vyhodnoceni Giveaway

Dnes přináším další dávku fotek z mojí challenge, která měla původně trvat do konce září, ale jsem ve skluzu. Ostatně jako vždycky a se vším, termíny jsou prostě moje slabá stránka :-). Tak snad se vám budou líbit tak jako mě.

6. krok - something orange

Tady jsem to jak vidíte, vzala doslova. Šlo to samo, vlastně je to další jakoby mimovolná, svačinová fotka. Ukázalo se, že oranžový pomeranč s modrým pozadím dělá krásný efekt. Úplně na něj dostávám chuť :-)



7. krok - something blue

I zde jsem šla přímou cestou. Bohužel za oběť padl modrý lak od Essence, se kterým tahle fotka docela zamávala. Ale nevadí, stejně se mi docela loupal z nehtů a navíc jsem laky docela zásobená :-)


8. krok - flowers

Tady není co řešit, krásná orchidej, kterou jsem dostala v srpnu k svátku a kupodivu stále drží. Zatím. Většinou moje květiny stihne krátký a smutný osud, zkrátka zapomínám zalívat, a to notoricky. Ale snažím se, fakt.




Další várku fotek dodám zase za pár dnů :-)


A ještě mi dneska zbývá jedna milá povinnost a to vyhlásit vítězku Giveaway!!!
Random zvolil a vůni získá s komentářem číslo 11 Janka z tohoto bezvadného blogu. Gratuluji! 
Vítězku budu kontaktovat obratem :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat