sobota 21. září 2013

NOTD 20.9.2013 Hnědá a petrolejová od Avonu



Dnes mám po dlouhém čase nehty v tlumených barvách, bez třpytek či ozdob. Nalakováno takovou zvláštní středně hnědou barvou s názvem Untamed z řady Nailwear Pro+ a prsteníček petrolejově modrozelenou ze stejné řady pojmenovanou Savage. 





Nutno říci, že ta hnědá se mi příliš nelíbí, ale na nehtech vypadá hezky a moc dobře působí právě s tou petrolejovkou. Docela si je umím představit i společně s nějakým efektem, třeba na hnědém podkladu petrolejový proužek uprostřed... dost možná i jako ombré.



Co vy a hnědá barva na nehtech? Nosíte ji? 





2 komentáře:

  1. já nosím všemožné barvičky :-)

    Akorát zrovna tyto laky od Avonu mi nesedí, nevydrží mi na nehtech ani den :-( Na druhou stranu, ono na mých nehtech má problém vydržet téměř cokoliv :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tedy kupodivu celkem drží tak tři dny, což určitě není žádný zázrak, ale mě nehty stejně zhruba po těch třech dnech přestanou bavit takže dávám jiný :-)

      Vymazat