pátek 6. září 2013

30 day photo challenge - první pracovní týden :-)

Nepolevuju a stále plním photo challenge:-) 


2. krok What I wore

tyhle "rybízové náušnice" jsou jedny z mých oblíbených, bohužel mě z nich po chvíli bolívají uši, takže je dlouho mít nezvládnu. Tuhle potíž mívám v posledních letech s většinou náušnic. Takže mi vydrží v ouškách tak maximálně dopoledne....



3. krok Clouds

Tohle byla opravdu výzva s velkým V. Foťte mraky, když je obloha jako vymetená. Podle známého pravidla, fotit mračna když se lehce stmívá nebo naopak rozednívá, kvůli lepšímu kontrastu, jsem k večeru netrpělivě číhala za okny a vyhlížela. Nakonec jsem došla k závěru, že až k domu mi oblaka nepřiplujou a vyrazila obcházet Libčice, hledat vyvýšené místo, kde nějaký ten mráček zahlédnu.... Procházka to byla hezká, což o to, ale mraky v nedohlednu. Když jsem se vrátila domů, čekaly na mě nad terasou tyhle minimráčky krásně dozlatova prozářené klesajícím sluncem. Pravda, představovala jsem si něco trochu dramatičtějšího a chundelatějšího, ale co už. Mraky to jsou :-)




4. krok High angle shot

Z nadhledu se mi nejlépe fotí děti a zvířata. A protože jsem po začátku školního roku dětí nějaká trošku přesycená, zvolila jsem zvíře a rovnou to naše nejmilejší.... Sheldon. Je nesmírně milej, fotogenickej, mazlivej a..... pelichavej.  Tohle focení bylo docela zábavné, protože jsem mu musela pořád nad hlavou mávat pytlíkem s kočičími odměnami a volat čičičičičičičičiči, poměrně dlouho mě ignoroval, ale nakonec se uvolil ke spolupráci.
Tak tady je.



5. krok - water

Vodní fotka byla dílem náhody. Pořád jsem přemýšlela, zda vodu tekoucí nebo stojatou, stříkající či třeba mraženou v ledu a na nic kloudného jsem nemohla přijít. Když jsem dělala Adélce svačinu se zeleninou, zapomenutá okurka se na lince v místě řezu po chvilce orosila kapkami vody, které pustila dužina. Jéééé, konečně pořádně vyzkouším makrokroužky :-) 
A je to, takhle fotka se mi moc líbí. 






Žádné komentáře:

Okomentovat