pátek 16. srpna 2013

XX Long mascara od Miss sporty a konec Giveaway

Dnes bych ráda napsala pár slov o této řasence z dílny Miss sporty. Jedná se o řasenku, kterou jsem koupila zcela náhodně a mimořádně, protože jinak se značce Miss sporty docela vyhýbám. Nemám pro to žádný speciální důvod ani špatnou zkušenost, ale nějak mě zkrátka neláká a málokdy mám nutkání si od ní něco pořídit. Ale k věci :-)

Líbí se mi tohle štíhlé provedení obalu. Spousta značek teď spíše volí taková ta buclatá balení řasenek, jako třeba Rocket Volume Expres od Maybelline nebo ScandalEyes od Rimmelu a zřejmě jsem zatoužila po staré dobré podlouhlé řasence :-)


Má poměrně příjemný kartáček, jednoduché štětinky, které jsou ale docela daleko od sebe zatočené jakoby do spirály, která se ke konci kartáčku lehce zužuje. Tvar kartáčku se mi líbí, ale přidala bych štětinky, protože takto bohužel nevytváří nějaké závratné zahuštění. Je pravda, že výrobce ji prezentuje spíše jako prodlužující. Prodloužení řas docela zastane obstojně. Ale ta  složení je opravdu takové hodně řídké a tím pádem dělá takový velmi nenápadný efekt, taková chytrá horákyně - nalíčená - nenalíčená. 


Řasy trošku nadzvedne, rozčeše, lehce prodlouží, ale nic víc od ní nečekejte, je to taková spíše decentní záležitost. Pro větší efekt nutno nanést opravdu mnoho vrstev.




A ještě mám milou povinnost vyhlásit vítězku Giveaway o tělový peeling z řady Bali Planet Spa od Avonu


Vyhrála Anežka, kterou jsem dnes kontaktovala e-mailem. Pokud by se do týdne neozvala, vyberu náhradní výherkyni.



Přeji všem krásný víkend. 



1 komentář: