pondělí 12. srpna 2013

Jednoduchý svěží makeup s pouhými sedmi produkty




Taky se vám někdy stane, že zrána vypadáte a cítíte se jako čerstvě vyoraná myš? Dnešní ráno takové bylo a tak mě napadlo, zdokumentovat svou proměnu ze stadia "vůbec nevím, která bije"

rána mívám někdy vážně vážně těžká :-) 

až do stavu "ale jo, tohle by už docela šlo".

Ve verzi pro veřejnost :-)


Neměla jsem dneska úplně mnoho času a tak jsem zvolila opravdu jednoduchý vzhled se zlatými stíny, resp. pigmenty na celé víčko, bez stínování v ohybu či vnějším koutku. Celé líčení je tvořeno pouze sedmi běžnými produkty. 


Pleť sjednocena  Matujícím makeupem Avon v odstínu nude
Na líčkách  mám pěnovou tvářenku Essence - strawbery
Zafixováno pudrem Balea - young odstín 02 (mám ho úplně poprvé na sobě, zatím ještě nevím co si o něm mám myslet)
Řasy jsem líčila řasenkou Miss sporty - XX Long
Oční víčka poprášena světlým zlatým pigmentem od Essence, který jsem použila i jako rozjasňovač na lícní kost. 
Obočí obtaženo tmavým stínem ze sady na obočí od Essence 
Rty jen lehce dobarvené balzámkem Baby lips - Dermacol






A hotovo. Navrch úsměv, který sluší každému a všechny potěší :-)


Jaké je vaše ranní, restartovací, oživovací líčení?


2 komentáře:

  1. "Pouhými" sedmi produkty??? :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. no jasně :-) obvykle je toho daleko víc.

    Minimálně bývá ještě jedna barva stínů, většinou gelová linka na víčko a tužková na vnitřní linku, korektor, rtěnka a někdy na rtěnku lesk.... Takže tak třeba deset věcí úplně běžně na sebe ráno naplácám.

    Schválně si to někdy spočítej, na kolik se dostaneš. Ono se to nezdá :-)

    OdpovědětVymazat