středa 14. srpna 2013

Už zase frčím na růžové vlně - růžové linky a fuchsiová rtěnka

Moje včerejší nálada byla celá růžová a samozřejmě se promítla i do makeupu.



Rty jsem přetřela krásnou fuchsiovou barvou od NYC v odstínu Blue Rose. Tuhle rtěnku mám z Rossmannu za 39 kaček. Její výdrž té ceně odpovídá dokonale, trvanlivost na rtech je skutečně mizerná. Mám dojem, že jsem snad nikdy v životě takovou "rychleslízavku" nenosila a také její obal moc dobře nedoléhá a má tendence se samovolně otevírat. Takže jsem už několikrát vlhkým ubrouskem pucovala kabelku. Musím jí ale přiznat dobrou hydrataci, rty jsou opravdu hydratované.

Hezký samostatný článek o těchto rtěnkách má na svém blogu Coctail by Cath.

Ale ta barva je úžasná a dokonalá, není co dodat. Musím si takový odstín pořídit v kvalitnějším provedení. 

Oči jsem linkovala také tmavě růžovou linkou vyrobenou ze stínu paletky 120 stínů. Smíchala jsem růžový stín s očními kapkami. Linkováno rohovým štětcem od Essence, se kterým se dělají linky vážně skvěle. 


Jinak zbytek líčení je už taková letní klasika, jen korektor a pudr NYC a na líčkách pěnová tvářenka Essence. 








Co říkáte na růžové líčení? 

3 komentáře: