čtvrtek 8. srpna 2013

Mytí vlasů domácím vejcovomedovým šamponem....


Když jsem před časem na serveru dlouhevlasy poprvé narazila na návod na domácí šampon ze žloutku, citronu a medu, hned jsem ho musela vyzkoušet. Bylo to před několika lety, kdy jsem prožívala své nejpřírodnější období, vlasy si barvila jen hennou, prakticky vůbec jsem se nelíčila, prala v mýdlových ořechách a mazala se kokosovým olejem od hlavy až po paty :-)

Spousty těch přírodních věcí jsem se postupem času vzdala, ukázalo se, že na něco je pro mě zkrátka lepší drogerková komerční kosmetika. Ale když mám pocit, že jsem už přechemizovaná, nebo mám období, kdy fakt už roupama nevím, co bych si na ty vlasy dala... sáhnu do domácích zásob a umyju si vlásky touto jednoduchou směsí. 

1 vajíčko
citronová šťáva
malá lžička medu a případně pár kapek olivového oleje

Je lepší nechat chvilku na vlasech působit, přeci jen je to přírodní produkt a potřebuje trochu času, aby rozvinul svůj potenciál. Kdo má potíže s rozčesáváním vlasů, určitě nic nezkazí následným použitím kondicionéru. 



Velmi doporučuji splachovat vlásky vlažnou až skoro studenou vodou, teď v létě je to docela příjemné osvěžení. Působením horké vody by došlo ve vlasech ke sražení vajíčka a míchanici si budete vyčesávat řídkým hřebenem celé dopoledne :-). Navíc horká voda není pro vlasy a pokožku vlasů vůbec dobrá, takže chladnější je ta správná volba. 

Jestli se tím vlasy umyjou? Překvapivě ANO! Tento šampon hravě zvládne i mastnější vlasy. 
Díky vaječnému žloutky jsou vlasy příjemně umyté, bílek s medem o ně pečují a citron se postará jak o čistotu, tak o lesk a dodá citrusovou vůni. Pokud by vám to bylo málo, lze přidat pár kapek oblíbeného vonného oleje. 


Co říkáte na vajíčka na vlasy? Vyzkoušíte? 



1 komentář: