pondělí 28. října 2013

NOTD 22.10.2013 francouzská manikúra

Po strááááášně dlouhé době jsem sáhla po francii na nehty. V podstatě od svatby jsem ji na rukou neměla, takže mám tento způsob zdobení po více než čtyřech letech.


 Pro tento způsob lakování jsem použila nový lak od Essence v odstínu 153 Sweet or nude? ve dvou vrstvách a na špičky taky Essence přímo k tomu určený bílý Tip painter. 



Špičky jsem lakovala speciálním štětečkem rovněž od Essence, takže jsem zůstala věrná jedné značce :-) a tento štěteček si nemůžu vynachválit. Jde to s ním celkem jako po másle a nato, že jsem lakovala od ruky a ne podle šablonky, tak to dopadlo docela dobře.



Sklidila jsem mnoho pochvalných reakcí a i mě se snad nakonec francouzská manikúra zalíbí.... Co vy a francie? Nosíte ji na nehtech?



Žádné komentáře:

Okomentovat