středa 6. února 2013

Rtěnka Sephora

Rtěnka Sephora se mi velice líbila svou barvou, obecně výběr odstínů v Sephoře je obrovský. Vybere si opravdu každá.



Odnesla jsem si domů rtěnku s názvem Rouge shine č.39.

Barva mě okouzlila, pyšní se nádherným jemným odstínem s třpytem.
Bohužel zklamáním je pro mě výdrž a roztékavost barvy.

+ překrásná rtěnka v elegantním sofistikovaném pouzdře
+ bohatá nabídka odstínů
+ barva ve víčku přesně odpovídá skutečné barvě rtěnky, při výběru v obchodě tak        nemusíte otevřít stopadesát rtěnek, abyste našly tu pravou

- vyšší cena (290,-)
- mazlavost, sklon k rozpíjení a určitá "olejovitost" ve složení, nevím jak to lépe popsat. Ke rtům příliš nepřilne, spíš je jakoby namastí takovou olejnatou vrstvou.

poměr výkon x cena za mě nic moc, bohužel....

Žádné komentáře:

Okomentovat